یک سفر رویایی با غزال

یک سفر رویایی با غزال خط ساحلی

نوشته شده توسط غزاله هنرور |

دانستنيهايى در مورد دبی

دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است و همین موضوع باعث شده است که همواره گردشگران بسیاری به دبی سفر کنند , البته ناگفته نماند که دبی جذابیت های فراوانی دارد که یکی از آنها زیبایی معماری شهرش می باشد. اما تنها معماری آن نیست که مسافران را جذب می کند، دبی یکی از شهرهای لوکس امارات متحده عربی هم است. در این شهر امکانات بسیاری وجود دارد که برای رفاه حال شهروندان و مسافران ایجاد شده است. در دبی انواع مراکز تجاری و لوکس با بهترین برندها وجود دارد سالانه آژانس های مسافرتی ، تورهای بسیاری را به دبی برنامه ریزی می کنند به طوری که انواع تورهای دبی با شرایط های متفاوت برگذار می شود. سایت همگردی نیز به عنوان یکی از سایت های جامع در زمینه گردشگری و مسافرتی انواع تورهای دبی را برنامه ریزی نموده است. مسافرانی که علاقه به سفر به دبی دارند می توانند از سایت همگردی انواع تورها را مشاهده کنند و انتخاب نمایند. اما قبل از هرچیز بهتر است تا با ما همراه باشید و اطلاعاتی مفید درباره دبی بدست بیاورید ...

آب و هوای دبی

آب و هوایشهر دبیگرم و خشک است این شهر در فصل تابستان گرم و خشک و بادی است و میانگین دما به چهل درجه سانتی گراد می رسد و در اکثر روزها هوا آفتابی نیز هست. همچنین در فصل زمستان نیز گرم است، به طوریکه میانگین دما به بیست و سه درجه سانتی گراد می رسد.

گردشگری در دبی

گردشگری یکی از استراتژیهای مهم امیر نشین های دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده میباشد. گردشگری دبی مبتنی بر خرید است، گرچه جذابیتهای مدرن و تاریخی نیز دارد. دبی از مشهورترین امارتها در میان امارتهای هفتگانه امارات متحده عربی است. دبی از دیگر امارتهای امارات متحده عربی جدا و متمایز است زیرا درآمد نفت تنها ۶٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل میدهد و درآمد اصلی آن از منطقه آزاد جبل علی و گردشگری است.

مقاله‌های دیگر